Ստեղծագործական աշխատանք

«Ինչպիսի՞ մարդիկ են ինձ դուր գալիս»

Ինձ դուր են գալիս այնպիսի մարդիկ, ովքեր բարեկիրթ են, խելացի են, օգնող և հավատարիմ են: Ես մարդ եմ համարում այն մարդկանց, ովքեր գիտեն, թե, որ պահին ինչ անեն կամ, որ ամեն ինչ տակից դուրս կգան նաև ինձ դուրս կհանեն և այլն: Ես հիմա շրջապատված եմ այդպիսի մարդկանցով և դրա համար շատ ուրախ եմ:

Դասարանական աշխատանք

Հեղինակին դուր են գալիս այն մարդիկ, ովքեր ունեն հետևյալ հատկանիշները՝ գիտակցում են երջանկության կարևորությունը, հավատարիմ, համառ, տեսակետ ունեցող, անհատականություն ունեցող և արդարության զգացում ունեցող:

Ես «Ինձ դուր են գալիս մարդիկ, որոնք բաբախում են» արտահայոտությունը հասկանում եմ, որ մարդիկ, ովքեր բաբախում են, այսինքն այն մարդիկ, ովքեր ապրում են, արարում են, ստեղծում են, օգնում են և այլն:

Классная работа

1.Меня зовут Сергей.
2.Мне 11 лет.
3.Мою маму зовут Кнкуш.
4.Мая мама домахазайка.
5.Моего папу зовут Левон.
6.Мой папа бизнесмен.
7.У меня нет старшего брата.
8.У меня нет младшего брата.
9.У меня нет старшей сестры.
10.У меня есть младшая сестра.
11.Я живу в Армении.
12.Я живу в Ереване.
13.Мая младшая сестра говорит со мной по-армянски.
14.